sâmbătă, 16 aprilie 2011

Ce am mai invatat

Am incetat cautarile in multimile strazii, am renuntat sa incep ziua cu dorinta de a te vedea, siragurile de fluturi si-au stins zborul incet incet si vocea mea nu se mai zbate cand se intoarce spre tine.

Dupa un an si jumatate.

Dar am invatat sa fac alte lucruri.
Am invatat...
  • Sa nu mai alerg spre tine doar pentru ca simt nevoia de tine. Sa alerg spre tine doar cand stiu ca asa iti este mai bine.
  • Sa iti daruiesc ceva nu ca sa fii impresionat de mine, ci doar pentru ca stiu ca ai nevoie.
  • Sa nu mai fac lucruri doar ca sa sper ca te vei indragosti de mine. Sa fac doar ce imi place mie.
  • S-o accept pe Ea nu pentru ca sper ca nu va fi nevoie pentru mult timp. S-o accept pentru ca stiu ca Ea este pentru tine.
  • Sa nu mai cred ca cu mine lucrurile mici devin mai frumoase. Sa stiu ca pentru tine cu Ea sunt mai frumoase decat pentru mine cu tine.
  • Sa fiu acolo pentru tine, doar cand ai nevoie, fara sa te sufoc.
  • Sa-ti fiu cea mai buna prietena si sa te iubesc in tacere.
Oare am invatat?

Niciun comentariu: