duminică, 11 ianuarie 2009

Cea mai interesanta persoana

     Ar fi mai complicat sa zic de unde mi-a venit ideea cu cea mai interesanta persoana intalnita vreodata. Cert e ca mi-a venit. Si m-am tot gandit care e persoana asta pentru mine. De ce mi s-a parut cea mai interesanta nici eu nu stiu. Nu e cea mai frumoasa. Nici cea mai desteapta. Nici cea mai plina de umor. E doar o persoana. Care are ceva in atitudine. Ceva ce atrage si nu iti vine sa iti mai dezlipesti privirea de pe ea. Si nu numai in cazul meu. Dar nu as putea spune ce. Iti da doar impresia ca ar putea fi persoana ideala in orice situatie. Ca ar putea obtine orice doar prin simpla prezenta. Acum trebuie sa adaug ca e de gen feminin si eu la fel. Dar sunt continuare straight. Cred :)).

     Pentru tine cine reprezinta cea mai interesanta persoana intalnita?

Niciun comentariu: